۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۳۹۱۹۲
فجر سلیمانی؛

چهل و یکمین حماسه حضور در آذربایجان غربی| برف هم مانع مردم نشد

چهل و یکمین حماسه حضور در آذربایجان غربی| برف هم مانع مردم نشد
راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر آذربایجان غربی به صورت همزمان با سایر شهر‌های کشور در ۱۷ شهر استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ از دقایقی قبل با حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر آذربایجان غربی به صورت همزمان با سایر شهرهای کشور در 17 شهر استان آذربایجان غربی آغاز شد، ارومیه، خوی، اشنویه، بوکان، سلماس، شوط، چایپاره، مهاباد، میاندوآب، پیرانشهر، نقده، چالدران، پلدشت، ماکو،تکاب، سردشت و شاهین دژ از جمله این شهرها بودند و علاوه بر این در روستاها و شهرهای کوچک استان نیز به صورت همزمان راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن ماه در حال برگزاری است.

یوم الله 22 بهمن ماه نقطه اوج وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی است، به طوری که در این روز ترک، آشوری و ارمنی، و کرد همه برای حماسه آفرینی و بازتعریف 40 سال حمایت از انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده اند.

همه گروه‌ها، احزاب سیاسی و کلیه آحاد، اقشار و اصناف، بویژه جوانان و نوجوانان با تمام سلایق و گرایش‌های سیاسی که در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند آمده اند تا بار دیگر با مشت‌های گره کرده خود از ایادی استکبار اعلام انزجار کنند و به دشمنان نظام بفهمانند که اجازه دخالت در امور کشور را نخواهند داد و با گذشت 40 سال، مثل روزهای اول پیروزی، پای انقلاب و ارزشهای انقلابی و دینی خود ایستادگی کرده اند.

در ارومیه نیز با وجود بارش سنگین برف و سردی بی سابقه هوا، مردم مسیرهای مختلف را طی کرده و میدان انقلاب ارومیه گرد هم می آیند تا بار دیگر آزادگی و غرور ایرانیان را به تصویر کشده و در کنار هم فریاد آزادی و ایستادگی را سر دهند.

شعارهای 22 بهمن امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته است و در این شعارها علاوه بر اعلام انزجار از ایادی استکبار و همدستانش، شعارهای محلی در راستای حمایت از انقلاب اسلامی و محکومیت شهادت سردار سلیمانی و شعارهای حمایت از سپاه پاسداران نیز فریاد زده می شود.

در شهرستان های آذربایجان‌غربی نیز مردم با حضور چشم‌گیر خود پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران دادند.

در شهرستان تکاب مردم با حضور در میدان آزادی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب در این مراسم ۲۲بهمن ماه را نقطه عطف تاریخ ایران دانست و اظهار کرد: این انقلاب به برکت خون شهیدانی چون سپهبد سلیمانی حرکت قدرتمند خود را به رغم دشمنی های استکبار ادامه خواهد داد.

امام جمعه سلماس نیز در مراسم ۲۲بهمن ماه این شهرستان ضمن گرامیداشت این روز انقلاب اسلامی را امتداد راه انبیا و اولیا دانست و اظهار کرد: بدون شک این انقلاب بدون عنایات اهل بیت به پیروزی نمی‌رسید.

حجت الاسلام طباطبایی این حضور باشکوه را نشان پشتیبانی ملت از انقلاب دانست و گفت:در طول این چهار دهه در همه صحنه‌ها ملت قهرمان و بصیر ایران حضور داشته اند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات